2011. január 12., szerda

Sziasztok:)




Itt egy kis beszélgetésem tesómmal(barátnőmmel)Kingával-Carlie-val:):DElég vicces:P Néhány helyen kivágtam szal valahol nem értelmes:D
Ja,hogy tudjátok ki az a Carlie:http://twilightfanfiction-carlie.blogspot.com

Egy msn beszélgetésünk,este mikor már kiütjük magunkat:)
Kinga Land és Roxy Town
Rocíí<3 üzenete:
*http://www.youtube.com/watch?v=BZj2B1CuPts&NR=1
*itt angolul énekel nem XD?
*http://www.youtube.com/watch?v=xrCtkMuypfU&NR=1
*itt meg ugyanazt
*csak spanyolul
*nem?

Kinga üzenete:
*igen

Rocíí<3 üzenete:
*oké

Kinga üzenete:
*előnye hogyha vki angolt tanul:D

Rocíí<3 üzenete:
*jaja
*nekem jobban bejön az angol
*mert azt mindenki tudja
*minden országban beszélik
*és így nem kell többet megtanulni
*xD
*elég egy is xD

Kinga üzenete:
*kinga landban, nem

Rocíí<3 üzenete:
*kinga land?:D

Kinga üzenete:
*ott mindenki hülye

Rocíí<3 üzenete:
*xD

Kinga üzenete:
*naná

Rocíí<3  üzenete:
*mé ott hápognak?XD

Kinga üzenete:
*nem
*ugatnak

Rocíí<3 üzenete:
*xD
*úgy
*h vaú vaú
*vagy "a kurva anyád"
*XD
*?

Kinga üzenete:
*mindkettő egyszerre

Rocíí<3 üzenete:
*xD
*szakadok xD

Kinga üzenete:
*vaú anyád

Rocíí<3 üzenete:
*ezt adom:DXD
*vagy úgy
*anyád vaúúú
*xD

Kinga üzenete:
*így jobb
*:D

Rocíí<3 üzenete:
*xD

Kinga üzenete:
*és roxytown-ban??

Rocíí<3 üzenete:
*xD
*lazy town az nem?XD

Kinga üzenete:
*neeem
*roxyy

Rocíí<3 üzenete:
*xD
*hát ott
*úgy ebszélnek
*hoggyyy
*őőő
*xD

Kinga üzenete:
*az jóó

Rocíí<3 üzenete:
*xD
*ja

Kinga üzenete:
*ööö...ööö.öö..öö..ö

Rocíí<3 üzenete:
*úgy:
*szia őő
*őőő
*őőő
*őőő
*szia
*őőő
*xD

Kinga üzenete:
*:D
*na jó,szakadj most már az ágyba:D

Rocíí<3 üzenete:
*xD

Itt egy kis rész kihagyása:)


Kinga üzenete:
*(L)

Rocíí<3 üzenete:
*tesóóó
*kinga land
*haha
*xD
*szia
*szia

Kinga üzenete:
*:Dszia

Rocíí<3 üzenete:
*:D
*szeri tesóóó:)
*na mivan kinga land nem mész?:D

Kinga üzenete:
*de,csak várom még mit írsz :D

Rocíí<3 üzenete:
*Apuka tanítja a drogos gyerekét:-Figyelj ide kisfiam:1+1=2
-Hööö????- Figyelj csak: egy alma meg egy alma az két alma. - Höööö? Vetté' almát?
*muhahahahaaaxD
*hőőő
*ez roxy town-os
*xD

Kinga üzenete:
*uhh
*na jólvan
*szia

Rocíí<3 üzenete:
*hah
*xD
*kész vok
*xD

Kinga üzenete:
*mennyél máááár
*:D:D
*xD

Rocíí<3 üzenete:
*neeemmm
*én nem
*még nemszólt anya
*én nem mek holnap sulibaxP

Kinga üzenete:
*jaa
*úgy könnyű

Rocíí<3 üzenete:
*beteg vok:D

Kinga üzenete:
*lesett

Rocíí<3 üzenete:
*már tegnap és ma se mentemxD
*haha
*ja jó
*azt hittem
*hőőőőő
*...:/
*aszem sokat katiztam:/xD(aki nem tudja a kati az egy drog:)am nem drogozok:P)

Kinga üzenete:
*mi vaaan??
*már kifeküdtem
*ááá...meghalok,ha benyögsz még valami hülyeséget
*inkább megyek
*na szia

Rocíí<3 üzenete:
*xD

Kinga üzenete:
*puszi

Rocíí<3 üzenete:
*Egyszer úgy kipróbálnám egy áruházban,hogy futok,megfordítom a siltessapkámat, eldobok egy narancsot és ezt kiabálom:PIKÁÁÁCSÚÚÚ TÉGED VÁLASZTALAK!:DDDD
*ez is roxy town-os
*xD
*haha

Kinga üzenete:
*kész
*kampec

Rocíí<3 üzenete:
*haha

Kinga üzenete:
*kinyiffantam
*hát ez nagyon

Rocíí<3 üzenete:
*xD

Kinga üzenete:
*xdXdxdxXDXDXDXD

Rocíí<3 üzenete:
*pikácsúúúúúú
*xD

Kinga üzenete:
*na megyek
*sziaaa

Rocíí<3 üzenete:
*Két férj beszélget:Képzeld én minden hónapban kétszer magamévá teszem a feleségemet.-Az semmi,én hetente-Neked nincs is feleséged-Ja, azt hittem a tiédről beszélünk.
*ezis roxy town-os
*xD

Kinga üzenete:
*úúúú

Rocíí<3 üzenete:
*xD

Kinga üzenete:
*jólvan roxy

Rocíí<3 üzenete:

*:D

Kinga üzenete:

*eléééég,meghalok

Rocíí<3 üzenete:

*este van
*ienkor kiütöm magamxD

Kinga üzenete:
*én is

Rocíí<3 üzenete:

*haha
*mért akarsz menni am?:D

Kinga üzenete:

*mert anyu mondta h mennyek
*nekem suli van holnap

Rocíí<3 üzenete:

*jaa
*télleg
*xD
*jólvan
*akkor jóéjt
*jócakát

Kinga üzenete:

*jóreggelt

Rocíí<3 üzenete:

*jóreggelt
*ien hamar reggel van?
*xD

Kinga üzenete:
*neked kéne annak lenni
*na

Rocíí<3 üzenete:

*haha

Kinga üzenete:
*szia picimacikááám xD

Rocíí<3 üzenete:

*szia:)

VÉGE

Hát igen:D Mi veszélyesen hülyék vagyunkxD:)
Szeretlek Kinga Land:):D

3 megjegyzés:

Makesz írta...

Szeretlek roxyLAND!!!! :D:D

Isabella írta...

Neem én Roxy Town vagyok!:D

Makesz írta...

jaaa...hupsz, este volt máár...^^